National Ferries Company
Provozovatel trajektů
Otevřená jízdenka??

Otevřené jízdenky platí po dobu až 12 měsíců od data rezervace (prohlédněte si podmínky)

Otevřená jízdenka?

Otevřené jízdenky platí po dobu až 12 měsíců od data rezervace (prohlédněte si podmínky)

Údaje o cestě
Odjezd
Zpáteční

National Ferries Company

NFC (National Ferries Company) je vlastněna Ománskou vládou a nabízí trajektovou přepravu vysokorychlostními trajekty mezi mnoha destinacemi podél pobřeží Ománu, jako jsou Muscat, Khasab, Lima, Shinas, Dibba a Masirah.

Omán má 3000 km dlouhé pobřeží, a proto jsou služby NFC velmi důležité pro místní obyvatele a turisty, protože rychlé spojení mezi přístavy jim ušetří spoustu času při cestování.

NFC provozuje 2 nejrychleji vysokorychlostní trajekty na světě - Shinas a Hormuz, oba jsou schopné dosáhnout rychlosti více než 55 uzlů. Tyto 65 metrů dlouhé trajekty jsou schopné unést až 208 cestujících a 56 automobilů. Na palubě najdete výběr sedadel, je možné si vybrat z "Economy, Business and VIP" třídy, stejně jako TV, nápoje a lehké občerstvení. Během plavby si nezapomeňte vychutnat nádherný výhled na pobřeží.

Od svého založení v roce 2008 získala společnost řadu ocenění, včetně ceny "Middle East's Responsible Tourism Award (2012), Worlds Leading Sustainable Tourism Award (2012) and World Responsible Tourism Award (2013)". Ročně společnost NFC přepraví přes dvě stě tisíc cestujících a padesát dva tisíc vozů.

Stránka directferries.cz poskytuje objektivní srovnání nabídek trajektové přepravy, a to díky rychlému a přehlednému náhledu do plavebních řádů společností či cen palubních lístků. Doporučujeme porovnat plavební řády a cenovou nabídku společnosti National Ferries Company s alternativními trajektovými operátory před samotnou rezervací jízdenky.

Sorry, the National Ferries Company service is no longer available.

Služby pro zákazníky

Navštivte naši stránku zákaznického servisu, kde najdete užitečné informace o cestování trajektem, často kladené dotazy a informace o tom, jak nás můžete kontaktovat a požádat o pomoc s rezervací.