Naše databáze "Často kladené dotazy (FAQ)" obsahuje otázky a odpovědi na nejčastější otázky o rezervaci lístků a cestování trajektem! Kliknutím na kategorii níže uvidíte související otázky. Pokud Vaše otázka není zodpovězena, Kontaktujte nás
Prosím, jděte na naší stránku Přístavy a klikněte na název přístavu, pro který byste chtěli najít cestovní informace.
To se liší dle trasy trajektu. Poslední možnost pro odbavení byla zobrazena během Vašeho procesu rezervace a je také uvedena na e-mailovém potvrzení rezervace. Pokud cestujete se zvířetem nebo potřebujete pomoc v přístavu, doporučujeme Vám, abyste přišli k odbavení/na check-in s předstihem.
To záleží na typu rezervované jízdenky a na podmínkách trajektové společnosti se kterou cestujete. Obecně je Vaše jízdenka platná pouze pro plavbu, kterou jste si rezervovali. Pokud cestujete na trase, kde je několik plaveb denně a budete potřebovat větší flexibilitu, pak nás prosím kontaktujte pro flexibilnější lístek.
Kontaktujte nás telefonicky, abychom Vám mohli poradit, zda je možné změnit jízdenku na jinou plavbu. Pokud máte zpoždění mimo naši pracovní dobu, nebo pokud cestujete na trati, kde je k dispozici několik plaveb denně, tak Vám můžeme jen poradit, abyste pokračovali do přístavu a zjistili, zda Vám provozovatel trajektu umožní změnu na alternativní plavbu.